dimarts, 27 d’octubre del 2009

LA MEVA TARGETA DE PRESENTACIÓ

"Yo que me deleito buscando algo que sé que no tengo, intentando recordar algo que nunca viví, forzando mi cabeza para ver lo que los demás no son capaces de ver, yo, creativo de la vida, espectador del día a día, yo soy quien os va a convencer de todo aquello en lo que nunca creísteis haber pensado".

Per tots els que ja em coneixen, i se'l fagi extrany llegir-me amb castellà*, els hi demano que em disculpin, sovint se'm dona millor escriure amb spanglish, així que anticipo unes molt sinceres disculpes de més, per si un cas.

Espero ser moltbenvingut per tots aquells que no em coneguin, i continuar sorprenent (no pretenc insinuar si de manera positiva o negativa) a tots aquells que d'alguna manera ja em coneixin.

Una molt grata reverència a tots vosaltres.


textos produïts i editats per Bernat Bosch

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada